scqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Forumda Netgsm firmasından birileri vardı kendisi bana ulaşabilir mi ?
İletişim kuruldu

düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netgsm'den alın direk.
Üyelik + belge gönderimi sonra aktif. Forumdaki kişilerle de aynı prosedür olacak.
Tavsiyeniz için teşekkürler.

WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En temizi netgsm. 9 tl ücret ile bedava kullanım
Tavsiyeniz için teşekkürler.

Nuvem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NetGsm, şuan lider ve sağlam hizmetleri var, online başvuru yap gün içinde hemen ararlar.
Tavsiyeniz için teşekkürler.

Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@VolkanDobriceli; hocam bana refli yaparsak iyi olur
Tavsiyeniz için teşekkürler.

ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalite tabıkıde Netgsm panelleride kullanıslı tavsıye ederım.
Tavsiyeniz için teşekkürler.

munir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu görmüşken bende sorayım. 850li numara almak için kimlik doğrulama vb istenmiyor mu. benim şirket ve kimlik bilgilerim birinin eline geçmiş hat açtırmış şirketim adına başımı ağrıttıda biraz. bu kadar kolay mı bu iş.
Sizin adınıza nasıl bir başkası işlem yapmış onu bilmiyorum .

Biz de bir firma üyelik açıcaksa ilk olarak bizim sistemimize üye oluyor isim soyisim + t.c + mail + telefon numarası doğrulamalı bunları bitirdikten sonra adres bilgilerini giriyor bunuda bitirdikten sonra Şahıs şirketi , ltd. vb... göre işlem değişiyor şahıs şirketiyse sahibi kimse onun adına olan bir banka hesabından 9 tl yıllık numara kullanım ve destek üçreti alınıyor bize vermiş oldugu kimlik bilgileri ile bankaya verdiği bilgiler eşleştiriliyor + verdiği evraklar eşleştiriliyor imza sürküsü vergi levhası doğrulanıyor kişi aranıyor sesli doğrulama yapılıyor vs..... BAHSETTİĞİNİZ KİŞİ NETGSM DEN üyelik açamaz vekaleti yoksa.