ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura kesmek zorundalar. N11'e ulaşın yardımcı olacaklardır hocam.
Biz de N11'den satış yapıyoruz ve her paketimiz için fatura kesiyoruz. Bir kere unutmadık.
ulaştım hocam, döneceğiz dediler en son tık yok kaç gündür