şöyle düşünün sizin bir ofisiniz var. evet piyasa kötü ancak halen ofis faaliyetine devam etmekte yeni yazılım işleri alıyosunuz vs sektörünüze göre yeni işler alıyosunuz. diğer adamda kendi faaliyetlerine bi şekilde devam etmeye uğraşıyor. örnek veriyorum siz bir iş yaptınız 1000 lira para kazandınız o parayla bir ekonomi yönetiyosunuz. diğer adamda sattı daireyi 150 bin lira kar kaldı diyelim oda o parayla ona göre harcamalarla bir ekonomi döndürmeye uğraşıyor. yani aslında herkes kendi yaptığı işi devam ettirme çabasında. evet yazılım sektörü biraz hızlı etkileniyor. insanımız lüks olarak görüyor. oturarak yaptığın işe bu kadar para mı istenir gözüyle bakıyor. gerçi konusurken hepsi işe de hayranlık besliyo