coderutd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de şimdi session oluşturabildim ancak bende de aynı hata: Invalid request options. Çözdüyseniz nasıl çözdüğünüzü yazar mısınız?
Hocam bulursanız banada yazın lütfen...

Hangi işlemi yaparken bu hatayı alıyorsunuz ?