Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Lüks binaların ardı arkasına dikilmesi önemli değil. Lüks binalar araplar haricinde birilerine milyon liralara satılabiliyor mu ona bakmak lazım. Ayrıca bir çok apartmanda kentsel dönüşüm yapıldığı için yapılan dairelerin çoğu zaten binada ev sahibi olan kişilerin oluyor. Yani adamın 1 tane evi vardı, yine 1 tane var. Yapan firma da kendi payına düşen %40'ı kime nasıl satabilirim diye bakıyor. Ayrıca inşaat sektörü sadece görebildiğiniz semtlerden ibaret değil.
Bunun yanında piyasada para yok demek herkes açlıktan ölüyor anlamına gelmiyor. Piyasada para yok ve bu en net herkesin herkese borcunun olmasından anlaşılıyor. Yani AVM'de 300-500 kişinin binlerce liralık alışveriş yapması ekonominin iyi olduğunu göstermez, sadece onların parası olduğunu gösterir. Ayrıca AVM, en düşük maliyetli vakit öldürme aktivitesidir. Hiç para harcamadan saatlerce dolanabilirsiniz.