10 gün önce aynı anda binalar yıkılınca ister istemez birşeyler oluyor da biz mi göremiyoruz durumu oluştu. Dikkatimi çekti açıkcası yeni binalar yıkılanlar da içine en az 10 ofis alır her biri eski haliyle. Bir dengesizlik var demek piyasada adrenalin bizlere verilmiyor anlaşılan Sadece genel bir görüş almak için sordum yanlış anlaşılmasın bazen köreliyor insan.