Valla hocam açıkçası bende etrafımda çok görüyorum para yok şurası bitti burası bitti iflas etti v.s. filan ama bakıyorum yeni lüks binalar ardı ardına dikiliyor avmler filan bakıyorum ağzına kadar dolup taşıyor alışveriş merkezlerine bakıyorum bir ara çalışmıştım kasalardan 1000 TL'nin altında alışveriş yapan çıkmıyor.

Bizde mi sorun var yoksa etrafta mı inanın çözemedim