Yanlış sektörde değiliz ancak ufak düşünüyoruz diye nitelendiriyorum ben artık.
Yurtdışından örnek aldığım bazı insanlar var ama sadece izleyere vaaaay anasını diyebiliyorum. Burada , bu kafa yapısıyla ve günü kurtarıp para kazanıp araba alayım evimi değiştireyim kafasıyla ne istediğimiz düzeye gelebiliyoruz ne de ses getirebiliyoruz.
Sektörden ziyade komple kendimizi değiştirmemiz gerekiyor aslında ve bunu bilerek uzun iş veya üşengeçliğimizden olduğumuz yerde sayıyoruz.