Madem para yok bu binalar neden yapılıyor gibi bir bakış açısından kurtulmanız lazım öncelikle.
Çünkü bu şuna benziyor. Madem kriz var avmler niye dolu, bu insanlar 1 milyon liralık arabalara nasıl biniyor ? Kriz zengini daha zengin fakiri daha fakir yapar, orta sınıfı yok eder. Para ülkedeki herkeste bir anda bitmiyor tabi. İşsizlik oranlarına, ülke dış borcuna,bu kadar zararına faiz dağıtılmasına rağmen konut satış oranlarına, araç satışlarına vs geçmiş yıllara kıyasla bakarsanız durum zaten gayet net ortada