WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten tek alternatifimiz



Çok sağol çok teşekkür ederim tek korktuğum şey dolandırılmak





Kiev yada Odessa en güzel yerler oralarmış galiba.
Odessaya gitmedim fakat bodrum gibi kışın ölüdür. Sakinlik arıyorsan liviv güzeldir eğlence arıyorsan bu mevsimde harkov ve kiev iyidir