Zaten tek alternatifimiz
Çok sağol çok teşekkür ederim tek korktuğum şey dolandırılmak

Kiev yada Odessa en güzel yerler oralarmış galiba.
Odessaya gitmedim fakat bodrum gibi kışın ölüdür. Sakinlik arıyorsan liviv güzeldir eğlence arıyorsan bu mevsimde harkov ve kiev iyidir