WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşler çok çok üstüme gelmeye başladı herşeyi burda bırakıp kafamı dinlemeye gideceğim 3 gün.
O zaman gerek yok dil bilmene dostum. Türkçe bilen çok, bilmeyenle de el işaretleriyle kolaylıkla anlaşırsın. Üst düzey İngilizce bilsen de zaten yerel halk çok ingilizce bilmediğinden onun da gereği yok