Arkadaşlar Rusçam yada Ukraynacam yok çat pat ingilizcem var ve oraya gelmek istiyorum 3 gün kalacağım kendimi nasıl ifade edebilirim ? Çevirmen tutabilirmiyim ?
Teşekkürler.