Merhaba Arkadaşlar.
Önce konuyu anlatayım ; Şimdi işler bana geliyor ve ben gelen işleri bir firmaya veriyorum buradan da yüzde alıyorum. Kazandığım parayı da haftalık olarak gidip çekiyorum. İstediğim şey hangi müşteriye ne iş yapılmış, ben bu işten ne kadar kar etmişim, müşteri oraya ne zaman gitmiş, ürün ne zaman teslim edilmiş, orada ne kadar param var, paramı ne zaman çekmişim, orada alacağım yada borcum varmı, gibi. Excel biliyorum sayılır formülde sıfırım ama en azından hangi alanları koymalıyım. ben şimdilik şunları koydum. müşteri adı soyadı, yapılan işlem, müşteriden alınan ücret, bizim karımız, kasa, alış tarihi ve teslim tarihi diğer bir sayfada da yapılan ödeme, alacak, verecek, kasa toplam ve ödeme zamanı. sizce ne yapmalıyım ?