merhaba arkadaşlar istanbulda yeni bir eve taşınıyorum ve bildiğiniz üzere devlet dairelerinde fazlasiyla bunaltıcı sıralar var saatlerce süren internetten bunlar hallediliyormuş nasıl halledebilirim ve internet üzerinden bu abonelikleri yapan arkadaşlar bir problem yaşadı mı
https://www.haberturk.com/elektrik-s...377696-ekonomi
Bulunduğunuz ilin yetkili firmasını e-Devlet üzerinden aratarak "Yeni abonelik" işlemleminin bulunup bulunmadığını kontrol edebilirsiniz.
Örneğin İstanbul ili elektrik için "CK Boğaziçi Elektrik", su için "İSKİ" ve doğalgaz için "İGDAŞ" araması yaparak firma sayfasında yer alan yeni abonelik bölümünden başvuruda bulunabilirsiniz
hocam denemedim ama bir bakın isterseniz