merhaba arkadaşlar istanbulda yeni bir eve taşınıyorum ve bildiğiniz üzere devlet dairelerinde fazlasiyla bunaltıcı sıralar var saatlerce süren internetten bunlar hallediliyormuş nasıl halledebilirim ve internet üzerinden bu abonelikleri yapan arkadaşlar bir problem yaşadı mı