bende n11 satıcıyım hocam. bazen yoğunluktan unutulabiliyor. birde bazen mebla küçük die es geçiliyor. tam fatura çalışmıyor çoğu mağaza önemli bir durum değilse hiç uğraşmayın. ama önemli bir durumsa müşteri hizmetlerini arayın. sorularınıza dönüş alamıyorsanız.