Garanti gerektiren bir ürün değilse bazen satıcılar kurtarmadığı için kesmeyebiliyor pazar yerlerinde.
Kargo, komisyon, fatura, maliyet derken ya fiyatı yükseltecek ya da bir şeylerden kısıp uygun fiyata vermeye çalışacak.
Bu durum tamamen yanlış. Fatura kesmiyorsa arkadaşın aldığı tutardan KDV'sini çıkarıp iade etmesi gerekir. Yani KDV'yi fatura kesmezse cebe atmış oluyor bu şekilde satıcı. Tabi buda sıkıntı yaratacak bir olay satıcı için. N11 bu parayı şirket hesabına yatırdığında bu paranın nereden neden geldiğinin bir kanıtı olmak zorunda buda kestiği fatura oluyor.