Şu konuya bir açıklık getirilmesi lazım artık. Mantiken temayı satmak yasak, temanın bulunduğu hesabı satmak serbest olması lazım. Ben satış konusu açtım. Kimse de birşey demedi. Fakat bazı arkadaşların konusunun silindiği olmuş. Artık hesabı satarken mi silindi yoksa sadece tema mı bilmiyorum. Zira sadece temayı satmak suistimal edilebilecek bir durum.