N11 de mağaza açmak için vergi mükellefi zorunluluğu var yani alım yaptığınız firma fatura kesmek zorunda.
11.11 kampanyasından dolayı aşırı yüksek siparişler aldık, her mağaza biriken siparişleri neredeyse yeni bitirdi.
Gözden kaçmış olabilir.
Eğer ki kasıtlı bir kesmeme durumu varsa N11 müşteri hizmetlerini arayın hemen ilgileniyorlar.
Basit aksaklıklarda bile gerek mağaza gerekse de müşteri hizmetleri hemen iletişime geçiyor.
E-Fatura kullanıyorum yıllardır, maile gönderiyorum ayrıca çıktısını da alıp pakete ekliyorum.
Yine de fatura göndermez ise mağaza o zaman resmi kanaldan şikayetinizi bildirin.
Ayrıca N11 i hemen gömen arkadaşlara da bir bilgi vereyim, 4 5 yıl önceki hali ile değerlendirmeyin

şu anda trendyol ile birlikte liderliğe oynuyor.