Merhaba arkadaşlar belki bilmeyeniniz vardır, pleskte açılan mail adresleri ve şifreleri AUTH.TAB dosyasının içinde açık bir şekilde tutluyor. Bununda artık güvenli olmadığını düşünüyoruz. Şifreleri gizleme durumumuz var mı veya bir tavsiyeniz var mı? Şu anda google veya yandex'in mail sunucusuna ücretsiz bir şekilde taşımanın yolunu arıyorum.