Kendinizi uygulamayı almak isteyenlerin yerine koyun. Uygulamanın geliri belli değil, mağaza girişi/yükleme oranı çok çok düşük, çözülmeyi bekleyen bir dolu bug var, 100kdan fazla indirilmiş aktif kullanıcı sayısı ise sadece 7k %7'sı bile değil. Durum böyleyken alacak kisi sadece sizin ilgilenildiginde çok kazandırabilir sözünüze güvenerek mi 13 bin dolar verecek? Bana para makinesinden daha çok başınızdan savmaya çalıştığınız bir bug makinesi gibi geldi.