Canon eos 4000d kullanıyorum ve 18/55 lens mevcut fakat otomatik netleme yapılmıyor video esnasında denklanşöre yarım basınca sağ sola çevirip netliyor ondada o anki kareyi kaçırabiliyorum direk netleme olayı yokmudur aceba