O boş vaktim yok

Zamanında bununla ilgili banlanma bile gerçekleşti, zaten farkındaysanız eski üyelik konularının hepsi ya kapanmış ya da silinmiş.
hocam dünden beri arıyorum. Bulamadım ne yazık ki. Banlanmaya dair de bir şey bulamadım. Tema satmış bir kaç kişi elements'ten bu yüzden banlanma gördüm. Eski üyelik konuları hala daha var kapanmış konu da bulamadım.Elements üzerine 2 gün önce de bir konu açılmış.
Normal site kurallarında yasak yazan yer de bulamadım.