webadamiyim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba yorumunuz için teşekkür ederim, script değil kendi geliştirdiğim bir yazılımdır. İngilizce global bir dil olduğu için tercih ettim. input kısmına link yapıştır butona tıkla kolay... kolay bir kullanım ingilizce bilmeyi gerektirmez.




merhaba sorunla ilgili daha fazla detay verirmisiniz? hemen çözüp güncelleyeyim bir problem varsa url kısmına http(s)şeklinde tam url girilmeli bunanla ilgili bir bildiri ekleyeceğim sorun bumu acaba?

Ben direk www. Olarak girdim olmadı kırık bir resim görünüyor sadede bu şekilde girince .