Tüm dünya sonsuz evrenin bilince olduğunu, aslında çok ama çok küçük olduğumuzun bilincinde olsaydı. Kötülükler olmasaydı dostluk kardeşlik beraberlik olsaydı ne güzel olurdu. Bakıyorum koskocaman evrende bir hiçiz.