Arkadaşlar BTK'nın web sitesinden YS belgesi almaya çalıştığımda tüm bilgileri tam ve doğru bir şekilde doldurmama rağmen, kaydet tuşuna tıkladığımda herhangi bir tepki alamıyorum ve kaydet butonu aşağıdaki görseldeki gibi değişiyor.

Yardımlarınızı bekliyorum.