bybb35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hep plus kullandım daha geniş ekranlı tercihim.8plus kullandığım telefon gayet memnunum.
truvaliparis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone X 4.000 -4.500 bandında bulabılırsın. Gule gule kullan..
boyut olarak en ideali 7 sanırsam bakalım artık. teşekkürler yorumlar için.