Ben de öyle düşünüyorum ama güncelleme falan gelecek kullanamazsın artık diyorlar. boş bilgi mi

7 Plus pardon. acaba 7 ile 7 plus arasında boyut farkı var mı biliyor musunuz?
Boş bilgi hocam 2-3 sene rahat getirir sizi.İphone 7 Plus kullanıcısyım 3.5 senedir tek birşey olmadı.