PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail de belirtilen her şey açık ve net hocam, ne bilgisi istiyorsun? Mobil uygulamanın desteğine son verip sadece tarayıcıdan giriş sağlayacaklarmış, tarayıcı kısmınıda duyarlı tasarıma geçireceklermiş gayet net yani
Teşekkürler hocam

SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense app den bahsediyor sanırım onu kaldıracaklar
Benimde merak ettiğim buydu hocam

ilginiz için teşekkür ederim.