Sitelerimde kullandığım Panel içi panel gibi görünen vip panelde sürekli olarak kurduğumda PHP Sürümden dolayı sorun yaşıyorum ve hata veriyor Bu panelden slider esimlerini, iletişim bilgilerini vs çekiyorum o sebepten dolayı benim için önemli denebilir. Bu sefer php sürümünü hosting üzerinden değiştiremiyorum çünkü hosting bana ait değil ve riske girmek istemiyorum. bunun genel bir çözümü var mıdır acaba ?