MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teorik olarak sistem şöyle işliyor sanırsam;
Kendi sitene ürünleri yükleyeceksin.
Aynı ürünleri Facebook'ta kataloğa ekleyeceksiniz. Ondan sonra oluyor diye tahmin ediyorum. Bir çok firma inceledim. Adı sanı olmayan cep telefonu tamircisinin bile vardı alışveriş özelliği.

Evet o şekilde işliyor bende çok inceledim bir çok kez denememe rağmen maalesef yapamadım.