Mail de belirtilen her şey açık ve net hocam, ne bilgisi istiyorsun? Mobil uygulamanın desteğine son verip sadece tarayıcıdan giriş sağlayacaklarmış, tarayıcı kısmınıda duyarlı tasarıma geçireceklermiş gayet net yani