Teorik olarak sistem şöyle işliyor sanırsam;
Kendi sitene ürünleri yükleyeceksin.
Aynı ürünleri Facebook'ta kataloğa ekleyeceksiniz. Ondan sonra oluyor diye tahmin ediyorum. Bir çok firma inceledim. Adı sanı olmayan cep telefonu tamircisinin bile vardı alışveriş özelliği.