Alıntı
Satır sayısı katlanarak arttığı için, 5, 10 bin civarı bir satır ediyor neredeyse?
Buradaki cümlenize bakılacak olursa dahada katlanacak gibi gözüküyor o yüzden bence ayrı ayrı tablo ve sütun yapmak daha mantıklı. Çünkü JSON çıktısı olarak kaydettiğinizde tekrardan bu veriyi okumaya kalkarsanız o kadar verinin karmaşıklığını yaşabilirsiniz.

Düzen ve tekrardan veriyi okuma konusunu göz önünde bulundurursak en mantıklısı ayrı tablo ve sütun yapısı tabi bunun için sağlam bir akış diyagramı çıkarmanızda fayda var çünkü tekrardan döndüğünüzde yaptığınız şeyi unutmamak adına bu durum bence önem arz ediyor. Benim nacizane düşüncem bu şekilde, iyi çalışmalar