LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı sektörde çalışan birisi olarak hep çevreme söylüyorum üstad. TR'de çalışmak pişmanlıktır.
az önce abd den 1,58 tbm gördüm raporlara bakarken ve daha çok inandım ama sonra belçikadan 0,04 ve endonezyadan 0,00 gibi bi rezillik görünce inancım kayboldu tekrar