Hayırlı kazançlar hocam, bir tık da benden olsun dedim ben de sıkıntı olacağını düşünmüyorum, zira google kendini aşmış gibi. geçen gün yanlışlıkla kendi reklamıma tıkladım ve direkt formdan bildirdim bu durumu ip adresimle birlikte ancak tıklamayı "hadi bu seferlik bizden" diyerek saydılar herhalde.