Selam arkadaşlar. Radyo playist'in svg dosyası görünmüyor. Her şey var ancak play tuşu çıkmadığı için radyo'dan ses gelmiyor. Ancak şarkı bilgisi vs her şey var.
Bu işten anlayan var mı?