Merhabalar,
Bugün itibari ile siteme adsense aldım ve yanlış bir hareket ile banlanmak istemiyorum (daha önce yaşadım) . Uzun süredir de site işleri ile ilgilenmediğimden dolayı yeni algoritmalar vb. bilmiyorum. Henüz yeni site olmasından dolayı örnek vermem gerekirse bugün 100 tekil kişi giriş yapmış ve 5 kişi reklamlara tıklamış. Ben veya bir tanıdığım değil ve yanlışım yoksa bu reklama tıklama sayısı yüksek. Bu gibi durumlar herhangi bir risk oluşturur mu? Nasıl bir kontrol sistemi oluşturmam gerekiyor? Ne gibi durumlarda Google'a bildirmem gerekiyor? Küçük bir bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Bahsettiğim site imzamda bulunan sitedir.
Ekleme : Nedenini bilmediğim bir şekilde reklamlar ingilizce çıkıyor, yalnızca bende değil, çevremde de bu şekilde geri dönüş oldu. Bunun bir sebebi var mıdır?