Grafik olarak bilemem ama video renderlarken laptop sıkıntı oluyor. Bende laptop kullanıyordum. Sonrasında yeni pc almaktansa direk server kiralamaya mantıklı buldum server a sistemi kurup kapatmıştım(harcama yapmıyor o zaman) lazım olunca server çalıştırıp render ı alıp tekrar kapatıyorum. Tüm hazırlığı kendi pc imde yapıyordum. Render tuşuna server da basıyorum daha efektif olmuştu önceden.
Laptop gerekecek taşımam lazım diyorsanız alın ama diğer türlü de hallederim diyorsanız pc iyidir