PapaHet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana da verirseniz çok sevinirim.. kaldıysa tabii .
hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Talep olmaz mı hocam
ShiNcap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Musaitse bende alabilirmiyim?
Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam beni de alırsanız çok sevinirim
joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldımı acaba.. Varsa çok mutlu olurum.
Gönderildi stoklar yine bitti