alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başarılar, çekimler çok kaliteli olmuş.Fakat mikrofon kullaniraniz daha iyi olabilir.
Evet kesinlikle haklısınız. Tümünü cep telefonumla çektim ve mikrofonu götürmeyi unutmuşum. Şansıma hava da rüzgarlı olunca ses çok kötü oldu