Hayırlı olsun
Hayırlı olsun
Hayırlı uğurlu olsun
Hayırlı olsun bir de öyle deneyin bakalım
hayırlı olsun hocam, alırım 1 dal r10 plus
Aynının filitresiz olanından hocam
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun

Ben de yeşillensem mi?
Silver üyelik bitince kendimi tüyü yolunmuş tavuk gibi hissetmiştim

.
Hepinize tek tek çok teşekkür ediyorum

R10+'landınız