Sistemi bu şekilde açtığınıza göre eminim elinizde log kayıtlarıda yoktur.... NEDEN !!
Konuyu tam okumanızı öneririm.
Bunu yapan arkadaş üye olurken ne vpn kullanmış nede bişey, gmail adresi bile burada yazıyor.Sistemde session logları da tutulmakta.