bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Escape in önemini bir kez daha anladık
Sorma hocam, sen git sıfırdan bbkod sistemi yaz post için her türlü önlemi al sonra gel title'de escape kullanmayı unut.

FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra Tükiye'de neden açık kaynak gelişmiyor diyoruz. İşte böyle olaylar yüzünden. Adamlar destek olmak yerine köstek oluyorlar resmen. Hocam siz yolunuzdan sakın ha vazgeçmeyin. Konunuzu görmüştüm destekliyorum sizi.
Yok hocam, demoyu tekrar aktif ettim.Böyle ergenler için vazgeçilecek şey değil.