kendini dinle bence

benim merak ettiğim gelirinin hepsini internet üzerinden mi kazanıyorsun
Evet hocam
Eskişehiri düşün. Gitmediysen git gör fikrin değişir.
İnternette en yaşanilasi sehir diye arattigimda en yukarilarda cikti onuda dusunuyorum hocam
Kardeş ne zorun var, otur evinde
Sözüm sana değil ama ülkemizde iyice moda oldu 20 yaşına gelince ayrı eve çıkma olayı.
Benimde sozum meclisden disari yalniz bilemezsiniz kimin ne derdi var. Dediginiz gibi kimisi ozgur hiss etmek icin, moda amacli cikar ayri eve kimisinin evinde huzuru yoktur cikar.
1.5 yıldır istanbul tek yaşıyorum. Daha öncesinde hep ailem harici birileri ile yaşadım. Kesin ve net kararım yalnızlık korkun v.s. Yoksa tek yaşaman 5k gelirse en iyisini yaşarsın. Şöyle düşün kalbur üstü bir ev İstanbul da konum da önemli ama 2.5 falan kalan 2.5 la herseyi halledersin. Ben küçük ev seven biri olarak herseyi küçült tüm olabildiğince kirası da az oluyor. İnanırmısın mutfak gideri bile az oluyor normal evden bi tek parti falan veremezsin çünkü 5 kişi ancak sığar eve öyle düşün
Yani evet mantiken 1000₺ kiram olsun 800 kredi taksitim olsun 700₺ mutfak alisverisini yapabilirsek 2.5 a bitirmis oluyorum sorunu
Yil 2007 23 yasindayim ve yeni evliyim.Memleketimden baska bir sehire asgari ucretin bir tik ustu maas ile esimle birlikte baska sehire göçmüşlüğüm var

.
1+1 eve cik.Fazla esya olaylarina girme sakin.Borca gireceksen de min tutarinda kredi cek ona gore odeme plani yaparsin.Gecindirecegin bakmakla yukumlu birileri olmadigi icin kuru simit de yesen kendine.Bu surecte senin en cok giderin zaten yemek ve ev kirasi olacak.Gecinip gecinememek sana kalmis. 2k ya gecinen de var 10k ye gecinemeyende var
Helal olsun hocam, Banka malesef o tutarda veriyor sigortam olmadigi icin.
bence lüx aramıyıp 2.el bir çok ürünü alabilirsin mutfak gereçlerini 0 alabilirsin. apart tarzınada çevirebilirsiniz max 4k. karar sizin hocam yerinizde olsam krediye bulaşmam. paramı biriktirir ileriki günlerde yavaş yavaş ev eşyalarını yenilerim.
Hocam para biriktirme konusunda ne yazik ki basarili degilim bir sekilde eriyip gidiyor