Arkadaşların dediği gibi eğer iş yapsaydı o fiyata satmazdı, gerekli araştırmanızı iyi yapmanızı öneririm. Piyasa çok kötü, kapatan kapatana bu aralar.. son 3 ay dökümünü muhasebesinden veya girdı-çıktı defterinden görmeyi isteyin, 70 K nakit para vereceksiniz kolay değil bu devirde