Günümüz şartlarında eğer işinizi düzgün yapıyorsanız kazanç elde etmemeniz gibi bir durum söz konusu değil. Semt pazarlarında muhafazakar giyim odaklı satış yaparak önce dükkanını açan sonrasında internet ve instagram satışlarını ekleyen eşinden boşanmış 40 yaşlarında bir anne ve 20 li yaşlarında kızıyla birlikte şuan ~300.000TL dolaylarında nakit parayla alacak ev bakıyorlar. Toplamda 4 yıldır bu şekilde çalışıyorlar.
Yeri geldi pahalıya mal alıp ucuza satmak zorunda kaldılar. Yeri geldi zararına, maliyetine satış yaptılar.Kar, yağmur, çamurda çalıştılar anne kız ve şu anda maşallah işleri çok iyi gidiyor. Eşiniz zaten tecrübeliymiş zamanla hangi mal daha çok satılacak öğrenecek. Bence envanter çıkartıp içerisindeki malların değerini, adetini ve satıldığı taktirde kaç tl lik kazanç bırakacağını öğrenin.
Pazarlık yapmayı da ihmal etmeyin.