Arkadaşlar merhaba,
Normal şartlarda fotoğrafçı olarak çalışıyorum. Ancak meslekten soğumuş olmam nedeniyle hali hazırda 5 yıldır işleyen bebek ve çocuk giyim mağazası devir almayı düşünüyorum.
Sahibi içersinde ki mallara ortalama 70.000 para istemekte hava para raf parası vs için ödeme olmayacak içerisinde olacak.
İş yeri işlek bir cadde de ve kirası 1750 tl
Sizce bu devirde bu parayı bu şekilde bağlamak mantıklı olur mu ? ( elim giyim sektöründen gelme dükkanla genelde o ilgilenecek)
Fikirleriniz benim için önemli teşekkürler
Merhaba gerçekten iş yapan bir yer olsa idi o meblaya satış yapcağını düşünmüyorum.