Konu
Abilerimin fikrine ihtiyacim var
16-11-2019, 07:13:50
#5
dogantuysuz
Kardeş ne zorun var, otur evinde.
Sözüm sana değil ama ülkemizde iyice moda oldu 20 yaşına gelince ayrı eve çıkma olayı.