Yil 2007 23 yasindayim ve yeni evliyim.Memleketimden baska bir sehire asgari ucretin bir tik ustu maas ile esimle birlikte baska sehire göçmüşlüğüm var .
1+1 eve cik.Fazla esya olaylarina girme sakin.Borca gireceksen de min tutarinda kredi cek ona gore odeme plani yaparsin.Gecindirecegin bakmakla yukumlu birileri olmadigi icin kuru simit de yesen kendine.Bu surecte senin en cok giderin zaten yemek ve ev kirasi olacak.Gecinip gecinememek sana kalmis. 2k ya gecinen de var 10k ye gecinemeyende var